Три варіанти продажу нерухомості

Три варіанти продажу об’єкта нерухомості:

1. ВЛАСНИК РЕКЛАМУЄ САМ:
ПЕРЕВАГИ:
• Не платить ріелторам.
• Сам контролює процес.
НЕДОЛІКИ:
• Затрата нервів, часу, грошей;
• Обмеження 1-2 торканнями до Покупця, тоді як більшість людей приймає рішення про покупку після 7-8 контакту (торкання);
• Ріелтори не хочуть пропонувати та рекламувати такий об’єкт, а по статистиці 73% продаж робляться з допомогою ріелторів;
• Часто власники не вміють правильно рекламувати і презентувати свою нерухомість. Роблять не правильні фото, поганий текстовий опис, використовують неефективні канали реклами або даючи її замало, при переговорах збиваються на непотрібні деталі, проявляють занадто велику зацікавленість у продажі чи навпаки ведуть себе зарозуміло та інше;
• Як правило, власники ставлять занадто високу ціну, а тому багато потенційних Покупців оминають такі оголошення;
• Клієнти потребують уваги та ввічливого обслуговування, а також компромісів, тому рідко, які власники можуть це забезпечити.

2. ОДИН ОБ'ЄКТ РЕКЛАМУЮТЬ КІЛЬКА РЕЛТОРІВ.
ПЕРЕВАГИ:
• Власник економить на рекламі;
• Є така ілюзія, що раз багато людей займаються, то більше Покупців довідаються і швидше куплять
НЕДОЛІКИ:
• Професійні ріелтори уникають таких об’єктів, або роблять мінімальну безкоштовну рекламу;
• При показах Покупцям або не показують такі об’єкти, або показують їх як невигідні варіанти у порівняні з своїми ексклюзивними об’єктами;
• Немає відповідального, тому, як кажуть у народі: «У семи няньок дитина без ока», ніхто толком цим об’єктом не займається і як правило, Об’єкт продається дуже довго;
• Ріелтори, щоб Покупець звернув увагу, без дозволу власника, занижують ціну об’єкта в рекламі, а інші ріелтори, які це бачать, також починають занижувати ціну.
• При цьому варіанті продажу часто буває, що об’єкт рекламують ріелтори, які навіть не оглянули даний об’єкт, а просто взяли чужі неякісні фото і текст, тому спотворюють інформацію про об’єкт, не знаючи нічого про реальні переваги та недоліки;
• Коли один і той же об’єкт рекламують багато ріелторів з різними цінами, але подібним описом і фото, складається враження, що це або фейковий об’єкт або це неліквід, який давно не можуть продати.
• Якщо немає гарантій оплати зі сторони Власника, посередники працюють в інтересах Покупців, тим самим знецінюючи об’єкт і завжди займаючи сторону Покупців у всіх переговорах.

3. ЕКСКЛЮЗИВНИЙ ДОГОВІР НА ПРОДАЖУ ОБ’ЄКТА З ОДНИМ РІЕЛТОРОМ:
ПЕРЕВАГИ:
• Найпрофесійніші ріелтори, як правило, працюють тільки за ексклюзивним договором. Це фахівці, які в основному працюють в інтересах Продавця, а не Покупця, тому продають дорого і швидко багато об’єктів, за рахунок дорогого і якісного онлайн і офлайн маркетингу. При такому варіанті продажу залучають до спіпраці не окремих ріелторів, як це намаються зробити деякі Власники, а всієї професійної ріелторської спільноти, гарантуючи своїм колегам максимально вигідні і безпечні умови співпраці.
• При показах Покупцям першочергово показують свої ексклюзивні об’єкти або ексклюзивні об’єкти своїх колег, так як мають гарантію оплати від Власника.
• Є відповідальна людина, яка матеріально зацікавлена у якомога стисліший термін продати об’єкт Власника за максимально високою ціною.
• При цьому варіанті продажу ріелтор знає про об’єкт все, його реальні переваги та недоліки, тому доносить достовірну інформацію, концентруючи увагу Покупця на перевагах.
• Перед початком продажу ріелтор ретельно вивчає документи по об’єкту та організовує вирішення всіх проблем.
• Якщо є гарантія оплати зі сторони Власника, ріелтор працює в інтересах Продавця, намагається продати об’єкт за максимальною ціною і якомога швидше і завжди займаючи сторону Продавця у всіх переговорах з Покупцями та іх посередниками.
• Економія уваги, нервів, часу, грошей Власника;
• Вміння підтримувати довготривалі стосунки не обмежуючись 1-2 торканнями до Покупця, так як більшість людей приймає рішення про покупку після 7-8 контакту (торкання);
• Ріелтори готові вкладати кошти в рекламу ексклюзивних об’єктів і в першу чергу пропонують їх потенційним Покупцям, а по статистиці 73% продаж робляться з допомогою ріелторів;
• Ріелтор, який продає ексклюзивний Об’єкт з легкістю залучає до співпраці інших ріелторів, тому що є гарантія оплати і безпеки зі сторони Власника.
• Швидкість продажу залежить від правильної стартової ціни та стратегії продажу (торг зверху чи торг знизу). Ріелтор уважно аналізує ціни в районі на цей вид нерухомості, який продає по ексклюзивному договорі та пропонує старт продажу з правильної ціни, формуючи високий попит;
• За допомогою масової дорогої реклами ріелтор досягає максимальної експозиції об’єкта в перші 3 тижні від старту продажів, а саме в перші 3 тижні є максимальна увага Покупців до нового Об’єкта на ринку.
• При торгах з Покупцями треба бути максимально уважним, терпеливим, гнучким і одночасно ввічливим, а це потребує великого досвіду і професійної підготовки, яка здобувається в процесі роботи і спеціального навчання.
Ексклюзивний договір дає можливість ріелтору відстоювати інтереси Продавця в складних і жорстких переговорах з Покупцями і посередниками, залишаючись при цьому виваженим і конструктивним, щоб не зірвати переговори.

НЕДОЛІКИ:
• Імовірність попасти на дилетантів, які видають себе за професіоналів і це нівелює всі переваги ексклюзивного договору.

P.S. Проте, це можливо перевірити.
Нехай ріелтори покажуть рекламу об’єктів. Зверніть увагу, шановні Власники, чи хотіли б Ви, щоб Ваш об’єкт так рекламували, також нехай розкажуть, що продали за останні 3-4 місяці, чи можуть власники з якими вони працювали, дати їм рекомендацію при зустрічі чи телефонній розмові.

#RealBest - ВИБИРАЙ ЗАВЖДИ НАЙРКАЩЕ!
Наш сайт з реальними об‘єктами: http://realbest.com.ua

Хочеш продати нерухомість у Львові чи околицях?
Дзвони: 0673410874
Залиш заявку тут: http://realbest.site
r