​Пройди 11 уроків на курсах менеджерів з туризму у компанії «Море Турів – The Best” і отримай цікаву і вигідну професію!

Пройди 11 уроків на курсах менеджерів з туризму у компанії «Море Турів – The Best” і отримай цікаву і вигідну професію!

Реєструйся на живі онлайн-курси менеджерів з продажу турів і авіаквитків https://tour-kursy.com.ua
Завдяки нашим курсам ви навчитеся заробляти продаючи тури, підвищете власну конкурентноздатність, поміняюсь наші знання на практиці станете одним з кращих турагентів у своєму місті, зрозумієте, як стати незамінимим для туристів і керівництва своєї турагенції.
Наші курси це 11 уроків, кожен з яких триває 1,5-2 години.
Курси проводимо вечером з 19.00 до 21.00 через сервіс ZOOM

Програма туристичних курсів
Урок №1
ПРАВИЛА, ТЕРМІНИ, ТУРИСТИЧНІ ПРОДУКТИ І НАПРЯМКИ

- план дій наших 10-ти уроків
- правила і особливості навчання у нас
- що варто робити, а що не варто, щоб навання принесло результат
– основні терміни та їх значення у діяльності турагенції
– основні туристичні напрямки
– особливості різних країн
– готельна база
- вивчення досвіду конкурентів онлайн і офлайн

Урок №2
ЩО ПИТАТИ У ТУРИСТА І ЯК РОБИТИ ПІДІРКИ ТУРІВ

– як брати інтерв’ю в туриста
– які є види запитань до туриста
– психологічні аспекти роботи з клієнтами під час війни
– як шукати тури: it-tour, booking та інші системи пошуку та порівняння
– як скидати підбірки і що при цьому варто робити і чого категорично не варто
– формування і скидання пропозицій для клієнта

Урок №3
ПРОДАЖІ, ПЕРЕГОВОРИ, ЦІЛЬОВІ ГРУПИ

- типові помилки менеджерів з продажу, які вбивають продажі
- як підвищити результативність менеджерів з продажу?
- як більше заробити менеджеру з продажу?
- методи, які швидко покращують навики продаж у новачків
- як зробити щоб твої знайомі купували саме в тебе?
- куди зникає час фахівця? Як більше встигнути менеджеру з продажу?
- чим відрізняється продажа від консультації
- як зробити так, щоб клієнти купували у вас і поверталися, а не втікали до конкурентів?
- продажі турів під час війни, особливості ведення переговорів з туристами під час воєнного стану
- що робити з конфліктними клієнтами?
- що робити, якщо клієнт з іншого міста?
– основні цільові групи клієнтів і де їх шукати?
– 7 стадій продажу

Урок №4
РОБОТА З НАШИМИ І ЗАКОРДОННИМИ ТУРОПЕРАТОРАМИ

– робота з польськими туроператороми: Itaka, Rainbow, Poland, молдавський Toco-Tour
– робота з українськими туроператорами з вильотами із закордону
– автобусні екскурсійні тури Туреччиною і Європою та автобусні тури на море
– особливості продажу і бронювання турів з власним доїздом
– автобусні екскурсійні тури Західною Україною
- робота з круїзними операторам
- робота з операторами яхт-турів
- особливості роботи з місцевими операторами
- особливості взаємодії з маловідомими туроператорами

Урок №5
РОБОТА З БАЗАМИ ДАНИХ, ЇХ НАПОВНЕННЯ і ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ

– як постійно збільшувати власну базу
– де брати клієнтів
- як працювати зі знайомими
- як продавати всюди не продаючи
- що і як робити при поході по офісах
– яку базу повинен вести менеджер по туризму і для чого потрібна CRM
- як працювати з CRM - мої туристи
– чек листи, плани і звітність
– як обдзвонювати бази: перший та другий обдзвін
– робота з готовими скриптами
– як вести планування та облік дзвінків
- що таке чек листи і для чого вони потрібні

Урок №6
ЯК БІЛЬШЕ ЗАРОБЛЯТИ ТУРАГЕНТУ?

- прості рецепти успіху у будь-якій справі �- як розігнати свій «фінансовий термостат»
- як більше продавати не дивлячись на сезонність і кризу?
- як заробляти в декілька разів більше?
– 6 способів збільшити заробіток турагента від продажів
– як вести себе на зустрічах
- де брати натхнення і мотивацію
- як створити ефективне оточення
- як не «згоріти» на роботі?
- що треба знати і вміти щоб заробляти більше ніж конкуренти
- – як підвищити свою конкурентноздатність?
- як стати незамінимим для турфірми і для туристів?

Урок №7
ДОГОВОРИ, ОПЛАТА І БРОНЮВАННЯ

– як укласти договір і підписати
- як прискорити оплату
- особливості роботи з раннім бронюванням турів
– післяпродажне обслуговування та підтримання довготривалих відносин
– що робити щоб клієнти поверталися і рекомендували вас знайомим
- облік договір через СРМ і як не заплутатися в платежах і клієнтах
- що варто і що не варто обіцяти туристам
- введення у бронювання турів, правила бронювання, що обов’язково має бути і що категорично не можна
- документи необхідні для бронювання
- особливості виїзду за кордон у різний період і для різних груп людей

Урок №8

МАЛОБЮДЖЕТНИЙ МАРКЕТИНГ І РЕКЛАМА ПОСЛУГ ТУРАГЕНЦІЇ
- помилки які допускають турагенти в рекламі
- як має виглядати ваш акаунт в соцмережах
- як правильно створити рекламу послуг турагенції
- 4 типи спілкування з потенційними туристами: цінність, взаємодія, натхненням і реклама
- малобюджетний маркетинг
- безплатні способи реклами і промоції
- реклама на сайті компанії і чому це важливо
- особливості реклами у Facebook та Instagram
- Реклама у Twitter і LinkedIn
- Написання рекламних статтей: рерайтінг і копірайтінг
- робота через переписку в месінджерах
- робота в соцмережах: групи, події, повідомлення, пости, фанпейджі
- особливості соцмереж та як їх об’єднувати

Урок №9
СКЛАДНІ КЛІЄНТИ І СКЛАДНІ ТУРИ

- продаж турів в екзотичні країни
- тури на яхтах і катамаранах
- тури на круїзних лайнерах
- ділові тури
- оздоровчі тури
- весільні церемонії
- фітнес-тури
- VIP-клієнти, де їх брати і як з ними працювати
- групові тури і закордонні корпоративи
- групові дитячі тури
- особливості комбінованих індивідуальних турів

Урок №10
ПРОБЛЕМИ, КОНФЛІКТИ І РИЗИКИ В РОБОТІ ТУРАГЕНТА

– як запобігти проблем з туристами?
- як підстрахуватися і захистити себе від нечесних клієнтів?
- які ризики і небезпеки в роботі турагента?
- як зробити щоби туристи швидше оплатили і не мали боргів перед фірмою?
- банкрутство туроператів і що треба про це знати
- як вести себе коли клієнт кричить і погрожує?
- що таке рептильний, тваринний і людський розум і як це приміняти в конфліктах?
- як стійко витримувати стреси, дедлайни і конфлікти на роботі?
- які документи необхідно укладати, щоб укнкнути проблем?
- як ункинути пробем з контролюючими органами?

Урок №11
СВІТОГЛЯД, ПЕРЕКОНАННЯ, ЗВИЧКИ ТА ОТОЧЕННЯ ДЛЯ УСПІХУ

- що робити коли здається, що весь світ проти тебе?
- як вийти з "зачарованого кола"
- як вибратись з ями в роботі, відносинах, здоров'ї?
- коли справа не вдається і хочеться все кинути.
- як змінити на краще власну реальність
- як вибратись із токсичного середовища і вийти на новий рівень?
- ефект резонансу і вібрацій і як його використовувати?
- як збільшити свої шанси в роботі і особистому житті?
- про вхідний і вихідний потік. Як діє інерція, відповідальність і вдячність
- управління очікуваннями і як може зашкодити позитивне мислення
- як утримувати одночасно протилежні точки зору
- три головні світоглядні стратегії. Яку вибрати, щоб бути більш ефективним і щасливим?
- корисні звички для здоров‘я, продуктивних відносин і матеріального благополуччя
- як впливає рівень довіри на ваші показники в житті?

Реєструйтеся тут: https://tour-kursy.com.ua

Старт курсів 01 березня в середу з 19.00 до 21.00 Дні проведення: понеділок, середа і п’ятниця з 19.00 до 21.00

Ціни і дати:
2998 грн до 10 лютого за 11 уроків по 2 год в ZOOM

3498 грн з 10 до 20 лютого

3998 грн до з 21 до 01 березня
Повна передоплата

Якщо ви пропустите якийсь урок, ми надамо вам цей урок в записі
Також додаємо усіх у навчальний телеграм канал де будуть скрипти, угоди, інструкції, а також багато бонусних навчальних матеріалів
Доступ до записаних курсів ви будете мати ще цілий рік
Телефонуйте: +380671319148, +380673410874

Курси проводять:

Любомир Бованько – засновник турфірми «Море Турів – The Best, бізнес-тренер з маркетингу і продажів, засновник агенцій нерухомості «Корисні поради» і «RealBest”, автор книги «Три сходини до успіху і щастя» та дестяків тренінгових програм з продажів і особистісного зростання. Здобув 4 вищих освіти, відвідав сотні тренінгових програм у відомих тренерів-практиків. Особистий сайт: http://antikrizis.org

Надія Климович – заступник директора «Море Турів – The Best”
Досвід роботи понад 9 років, ефективний керівник і турагент Досконало володіє французькою та польською мовами. Навчалася у Національному лісотехнічному університеті України, за спеціальністю менеджер зовнішньоекономічних відносин. Відвідала понад 20 країн, вивчала міста та інфраструктуру готелів.


Тетяна Лигор - заступник директора турфірми “Море Турів – The Best”.
Досвід роботи понад 9 років. Володіє англійською та німецькою мовами. Стажувалась та працювала в гостинному комплексі “Gasthaus” в Німеччині. Проводила екскурсії для дітей по Західній Україні. Відвідала понад 20 країн світу.

Реєструйтеся тут:https://tour-kursy.com.ua

Старт курсів 01 березня в середу з 19.00 до 21.00
Дні проведення: понеділок, середа і п’ятниця з 19.00 до 21.00

Ціни і дати:
2998 грн до 10 лютого за 11 уроків по 2 год в ZOOM
3498 грн з 11 до 20 лютого
3998 грн до з 21 до 01 березня
Повна передоплата
Якщо ви пропустите якийсь урок, ми надамо вам цей урок в записі
Також додаємо усіх у навчальний телеграм канал де будуть скрипти, угоди, інструкції, а також багато бонусних навчальних матеріалів
Доступ до записаних курсів ви будете мати ще цілий рік
Телефонуйте: +380671319148, +380673410874

P.S. Після успішного проходження видаємо сертифікат про закінчення курсів

P.P.S. Найкращим випускникам запропонуємо роботу у нас в турфірмі чи турфірмам наших паронерів по туристичних мережах «Море Турів», чи «Квитки у Літо»