ПРОДАЖІ ПІД ЧАС ВІЙНИ. На що варто звернути увагу?

ПРОДАЖІ ПІД ЧАС ВІЙНИ.
На що варто звернути увагу
Легко бути сповненим позитиву і оптимізму, коли все добре, стабільно і прогнозовано, проте загараз, під час війни і фінансової кризи, мати позитивні очікування, цілі і плани дуже важко.
Адже навклишнє середовище не сприяє твоїй творчій позитивній уяві, без якої ти не зможете адаптувати свій бізнес до роботи у несприятливих умовах
Якщо твоя уява малює тобі лише моторошні сюжети і картинки, або просто не може сконструювати нічого позитивного, дуже скоро твоєму бізнесу і продажам прийде крах
Все в житті досягається завдяки фантазуванню.
Все що зараз є, раніше було чиєюсь фантазією.
Більшість людей страшно не люблять щось самі придумувати, фантазувати і уявляти, тому живуть значно гірше тих, хтось це вміє і любить
Хто не має власних фантазій, той все життя втілює чужі…
Проте мало лише уявляти і фантазувати, треба потім рішуче ставати і втілювати задумане.
Після того, коли позитивна картинка чи сюжет є продуманий і є бачення, так званого ідеального кінцевого результату, треба переходити до швидких, наполегливих і головне, рішучих дій, щоб підігнати реальність під свою фантазію.
Хто лінивий і нерішучий, той страждає і розчаровується, що його реальність , не подібна на його ж фантазію, бо не вистачило мужності і сили волі втілити те, що сам придумав і чми більше таких відмов від дій, тим ти стаєш слабшим.
Подумай, що ти тренуєш і до чого звикаєш? Слабкість чи силу? Твої рішення продиктовані слабкістю чи силою?
Багато підприємців зараз почали різко знижувати ціни і продавати лише найбільш дешеві опції і продукти, бо мовляв, люди збідніли і не мають грошей…
Як на мене, це дуже неправильна стратегія зараз.
ЩОБ УТРИМУВАТИ БІЗНЕС НА ПЛАВУ, ВАРТО ОРІЄНТУЄМОСЯ НА БІЛЬШ БАГАТИХ КЛІЄНТІВ, КРАЩЕ НЕ ПРОПОНУВАТИ І НЕ РЕКЛАМУВАТИ ЛИШЕ ДЕШЕВЕ, КРАЩЕ ПРОДУКТИ І ПОСЛУГИ ДОРОГІ, БІЗНЕС І ПРЕМІУМ КЛАСУ.
ЧОМУ ТАК?
МОЖЛИВО, ЦЕ ТРОХИ ЦИНІЧНО, ПРОТЕ КРАЩЕ РОЗУМІТИ, ЯК Є НАСПРАВДІ, НІЖ ПЕРЕБУВАТИ В ІЛЮЗІЯХ
В ЧАСИ БУДЬ-ЯКОЇ КРИЗИ, БІДНІ БІДНІЮТЬ НАЙБІЛЬШЕ, ВІДРАЗУ ЛЕТЯТЬ У ФІНАНСОВУ ПРІРВУ (у них стратегії виживання слабкі), СЕРЕДНЯКИ, ЯКІ МАЮТЬ КРАЩУ ЗДАТНІСТЬ ДО АДАПТАЦІЇ І БОРОТЬБИ ЗА ВИЖИВАННЯ, ЧИМ БІДНІ, НАМАГАЮТЬСЯ ВТРИМАТИСЯ НА ТОМУ Ж РІВНІ, А БАГАТІ, ЗА НЕСПИЯТЛИВИХ ОБСТАВИН, ДУЖЕ ЧАСТО, ЩЕ БІЛЬШЕ БАГАТІЮТЬ, БО У НИХ НАВИКИ ВИЖИВАННЯ, ЗДІБНОСТІ І ПЕРЕКОНАННЯ ЗНАЧНО СИЛЬНІШІ НІЖ У 2-х ПОПЕРЕДНІХ ГРУП
Тому САМЕ ЗАРАЗ варто пропонувати найкращі, найдорожчі продукти і послуги, за привабливими цінами, орієнтуючись на середніх і багатих клієнтів, а не на найбідніших
НЕ МІРЯЙ ГАМАНЕЦЬ КЛІЄНТІВ ВЛАСНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ.
У ВЕЛИЧЕЗНОЇ КІЛЬКОСТІ ТВОЇХ ПОТЕНЦІНИХ ПОКУПЦІВ ЗНАЧНО КРАЩЕ ІДУТЬ СПРАВИ, ЧИМ У ТЕБЕ, ТВОЄЇ РОДИНИ І ДРУЗІВ, ТОМУ ПРОДАВАЙ ЗАРАЗ ДОРОГІ ПРОДУКТИ І ПОСЛУГИ
Щодо конкуренції, пам‘ятай, що поки ти щось чекаєш, переживаєш і нічого не робиш, хтось робить те, що ти не зробив: обзвонює твоїх клієнтів, зустрічається з ними, скидає пропозиції, стає все більш сильним, умілим і компетентним.
І це стосується не тільки продажів, тому прийми це до уваги, що поки ти створюєш в голові страшні сюжети і б‘єш байдики, хтось активний, рішучий і наполегливий іде вперед і стає сильнішим
Поки ти нічого не робиш, твоє місце під сонцем, уже прямо зараз займає хтось інший…
P.S. Уявіть таку координатну площину: вісі
абсцис і ординат.
Зверху на осі ординат - Рельність, відповідно знизу протилежно буде Ілюзія.
Справа на осі абсцис - Розуміння зв‘язків між подіями, тоді як зліва протилежній напрямок - Відсутність розуміння зв‘язків
Відповідно до цієї координатної площини усіх людей умовно можна поділити на 4-ри категорії:
1. Найсильніші і найбільш дієздатні люди є у правій частині зверху координатної площини. Це ті люди, які бачать реальність, а не зашорені догмами, ілюзіями. Бачать і приймають те, що є насправді, а не те, що хотілося би бачити. Вони не видають бажане за дійсне, приймають життя таким як воно є, розуміють взаємозв‘язок між різними подіями і вміють цим скористатися на свою користь, швидко адаптовуються до всіх змін і уміло будуть мережу зв‘язків. До інших трьох груп ставляться поблажливо як до маленьких дітей, так як бачать значно більше розуміють і вміють цими знаннями користуватися для власної користі.
2. Зліва зверзу ті, хто бачать реальність, але не розуміють і не можуть скористатися зв‘язками між подіями і людьми на власну користь, вони усе розуміють правильно, але не можуть це використати у своєму житті, бо не можуть адаптуватися і пристосуватися ло того, бо не вміють розуміти і будувати зв‘язки. Зляться самі на себе, що все розуміють, але не розуміють, що з тим всім їм робити. Особливо їх дратує 3-тя група, яка живе в ілюзорному світі догм, проте краще адаптовується до життя чим вони, так як розуміє і уміє будувати зв’язки між подіями і людьми.
3. Справа знизу, ті, хто розуміють зв’язки між подіями, уміють адаптовуватися в середовищі, проте усе це базується на ілюзорній основі і фундаменті, так як вони видають бажане за дійсне, живуть догмами і стереотипами, а не тим, що є в даний момент реальним. Агресивно віднсияться до тих, хто не перебуває в тій же системі догм і аксіом, які сповідують вони, засуджують тих, хто бачить по іншому, переконані у своїй правоті, оточують себе однодумцями
4. Самі недієздатні, це люди, які закривають очі на правду, живуть ілюзіями і догмами, при цьому не розуміючи взаємозв’язок між подіями і не уміючи адаптуватися до умов, що завжди стрімко змінюються. Зляться і на себе і на навколишній світ, заздрять і ненавидять всі 4 групи
#ЛюбомирБованько
Заходь на мій сайт, тут ти знайдеш багато корисного і унікального контенту про продажі та особисте зростання:http://antikrizis.org