Секрети переговорів і продажів. Мотивація і маніпуляція

Секрети переговорів і продажів. Мотивація і маніпуляція

На що направлена моя увага, те і буде зімною відбуватись, навчившись керувати своєю увагою, ми навчимося керувати своєю реальністю.

Якщо неможна змінити обставини, можна змінити відношення до них.

Потрібно аналізувати що можна покращити в житті, немає межі досконалості.

Будь-які проблеми це досвід, потрібно завжди робити висновки і отримувати від них максимальну користь.

Емоції закликають до дії, а логічні аргументи — до роздумів, аналізу та сумнівів.

Невід’ємні склаві життя:

1. Бажання

2. Ціль

3. Віра в цілі та їх досяжність.

Бажання клієнта важливіше, сильніше ніж його потреби, навіть якщо він цього незнає.

Потрібно бути зацікавленим тим, про що говорить клієнт.

Клієнта треба переконати, що гроші не головне, головне його рішення, пошук грошей це вже етап втілення рішення в життя.

Клієнту потрібно показувати свою схожість з ним, тоді з’являється більша довіра і ви йому більше подобаєтесь.

Говорити потрібно те, що хоче почути співрозмовник.

Деяких клієнтів можна спробувати взяти клієнта на “слабо” для провокації до дій.

Методи ведення переговорів:

1. Гарвардський

2. Метод поділу на тварин (сова, лисиця, вівця та осел)

3. Метод похвали

4. Поступка за поступку

5. Відмова-відмова-відмова-провина-виконання

6. Виконання-виконання-виконання-можливість відмовився

7. Шість принципів Р. Чалдіні

1) Дати щоб взяти

2) Всім треба і вам треба- соціальний доказ

3) Авторитетність краще продає, треба виглядати авторитетно або ссилатися на авторитетів

4) Чого мало, те більш цінне, створюйте дефіцит: по кількості, по часу, по місцю і т.д.

5) Сподобайся і будеш мати фору (подобаються схожі на нас люди)

6) Керування послідовністю (беріть обіцянки, а ще краще завдаток)

8. Готовність вийти з переговорів, починайте з “Ні”

9. Готовність йти навіть коли зупиняють (якщо вам не заперечують, то ви нічого не продаєте, клієнт сам купує)

10. Блеф, тиск і та послаблення тиску (метод як витягувати велику рибку, підтягуємо коли та розслабилася і ослаблюємо тиски, коли «рибка» рветься ).

Вправа “Розмова в ліфті”, практикуватись на максимальній кількості людей (30-60сек)

1. Розповісти чим займаєшся

2. Розповісти, які можливості за рахунок цього відкриваються, що можна досягти за допомогою твоїх вмінь (чудо)

3. Потрібно зробити тільки перші найпростіші кроки (чудо, не потреби, а бажання )

4. Питання “Що скажеш?” та можливі відповіді:

а) ні, не цікаво

б) супер, я давно це шукав

в) мені потрібно більше інформації (даєм але поступово та скупо)

Варіанти завершення угоди (чоловічий початок, чоловіче закінчення):

1. Стандартні

а) Ну що, “по рукам”?

б) Ну що, попробужуєм?

в) Ну що, оформляємо?

г) Ну що скажете?

2. Альтернативні (вибір без вибору):

а) Берете це чи це, чи обидва відразу?

б) Ви готові розрахуватись сьогодні чи завтра?

в) Розрахуєтесь карткою чи готівкою?

г) Будете проводити офіційно чи готівкою?

3. Закінчення на пропозиції, ніби то угода вже завершена:

а) Скажіть, коли ви збираєтесь перевозити речі?

б) Скажіть, на які екскурсії ви б хотіли поїхати під час вашого туру

в) Коли ми зможемо зв’язатись, щоб я розповів вам що робити далі?

г) На яку адресу відправити замовлення?

4. Завершення через резюмування:

Отже, ми обговорили і це, і це , таких умов ви ніде не знайдете, це зрозуміло , очевидно що ваша покупка — правильний вибір, мудре рішення! Ну що, оформляємо?

Варіанти відповідей на відмови та заперечення:

1. Якщо я зможу виконати вашу умову, ви купите? (обираємо основне, відкидаємо зайве)

2. Для того щоб ви купили, що ви хочете почути, що я повинен зробити, чого ви хочете? ( пропонуємо те, що назве клієнт)

3. Сумніви та порівняння завжди будуть, це доказ того що ви мудра людина, але якщо ви сьогодні купите, тоді отримаєте ... (чудо , дефіцит, унікальні умови). Ну що скажете, оформляємо?

Якщо вам відмовили менше трьох раз, ви навіть не пропонували. Не вийшло одним способом закрити угоду, пробуйте іншим.

Типи людей і кого в першу чергу наймати на роботу і з ким варто товаришувати:

1. Вата — прогинаються відразу, не дають правдивого фідбеку, не цінні в житті

2. Пружина — трішки надавив, спружинюють та відкидають тебе, не дуже цінні

3. Табуретка — можна спертись, але не прогинаються, в них є рамки та самоповага, найцінніші.

Інвестуй у прибуткові навики і знання‼️

1. Курси турменеджерів

https://tour-kursy.com.ua/

це 11 уроків, кожен з яких триває 1,5-2 години. Ціна 3498 грн

2. Курси з продажів «Продавай і багатій»:

https://trainingbest.com.ua

28 віідео-уроків від 30 до 60 хв

Ціна 3498 грн

3. Курси для ріелторів:

https://realbest.top/

10 уроків по 2 год.

Ціна 3498 грн

4. Курси для керівників агенцій нерухомості:

https://realbest.top/

9 уроків по 2 год.

Ціна 3498 грн

5. Курси достягнення успіху

«Від невдач до успіху»:

https://trainingbest.top

33 відео уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

6. Курси лідерства і ефективного управління: https://leaderbest.com.ua/

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

7. Курси зі створення і розвитку відділів продажу: https://leaderbest.com.ua/

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

Відгуки наших клієнтів: https://www.antikrizis.org/vidhuky/

Приєднуйтеся до мого телеграм-каналу:

https://t.me/vash_uspix

Після оплати, напишіть на цей номер у VIBER +380673410874

Скиньте туди скрін оплати, а також напишіть своє ім’я і прізвище, свій email на Gmail, щоб ми дали Вам доступ до закритого Гугл-диску на якому зберігаються наші відео-уроки.

Довідки за тел/Viber: +380673410874,

+380982475256

P.S. Тут можете безкоштовно скачати мою книгу «ТРИ СХОДИНИ ДО УСПІХУ І ЩАСТЯ»

https://www.antikrizis.org/.../uploads/2023/03/Bov...