Як збільшити продажі в організації?

Як збільшити продажі в організації?

Система відбору, адаптації і розвитку відділу продажу в компанії, на прикладі агенції нерухомості.

4 сходини для розвитку успішної організації, кожен наступний етап випливає із попереднього:

1) Ідеологія: принципи, цінності, правила. Записано і донесено до кожного фахівця організації

2) Система- ритуали, які постійно повторюються з розподілом ролей і функцій. Все записано і регламентовано

3) Люди: відбір, адаптація- дорожня карта розвитку, мотивація, координація, контроль, розвиток карʼєри, база знань компанії.

4) Інструменти і майданчики: сайт, лендінги, соцмережі, рекламні акаунти в Google і Facebook, месінджери, правила роботи на цих майданчиках

Як збільшити заробіток в продажах?

1) Більша кількість спроб у вмілому: дзвінки, повідомлення, зустрічі….

2) Більший чек, дорожчі продукти і меньше скидок

3) Збільшення конверсії за рахунок віри і знань

4) Повторні продажі і допродажа за рахунок заведення клієнтів на майданчики фірми і система постійної взаємодіі з потенційними клієнтами

5) Рекомендації за рахунок бонусів, додаткових винагород, перетворення клієнтів у торгових агентів

Головні правила‼️

1) Не продаємо проблемні продукти, проблемним людям

Головне слово «наступний», не зациклюємося на тих, хто наразі не готовий

2) Клієнт має або купити, або послати, або померти)

3) Не має клієнт «радиться чи думає», плануємо свої власні дії

4) Є лише три варіанти: а) готуємо до продажу, б) видаляємо з бази в) плануємо сває наступне «торкання» до клієнта

Чим відрізняється продажа від консультації?

1. Неправильне перше враження і емоційний фон, стогне чи дратується і гавкає, чи як сонна муха, чи навпаки такий Весельчак не в тему (Принцип Мауглі «Ми з тобою одної крові», треба бути подібним на того, кому намагаєшся щось продали і зустрічати як дорого гостя, а не дратувалися при дзвінках чи запитаннях

3. Відповіді на запитання як бот, без всяких імпровізацій і пропозицій

4. Не виясняють справжню потребу

5. Не створюють дефіцит

6. Нема заклику до дії

7. Не скидають пропозиції, або скидають не то, або не тоді коли домовилися

8. Якщо скидають не дотискають, не контролюють щоб клієнт подивився пропозицію

9. Нема повторних торкань

10. Нема домовленості про наступний контакт

Розбиваємо всю роботу на складові і кожен раз задаємо собі запитання, що буде ідеальним кінцевим результатом, тоді ефективність зростає в рази.

Ось як це є на прикладі агенції нерухомості:

1. Робота з покупцем- заявка- розмова - підбірка - показ і пропозиція альтернативи - завдаток - гроші

2. Робота з продавцем - заявка - розмова - зустріч - екаклюзив - реклама - медіа-звіт- покази і пропощиція альтернативи - завдаток- гроші

Кожен продавець має мати заготовлених 50 запитань до клієнта

Є 4 види запитань

1. Специфічні - питання по параметрах пошуку обʼєкта

2. Кваліфікаційні - чи цей клієнт є нашим клієнтом і чи є шанс із ним заробити

3. Приорітетні- що найголовніше і чого категорично не має бути

4. Резюмуючі- повторення попередніх відповідей клієнта з метою виставити чи все правильно і чи нічого не забули

Стадії продажу

1. Аналіз і місток

2. Встановлення контакту

3. Виявлення потреби

4. Пропозиція

5. Оголошення ціни і переведення уваги на щось інше

6. Подолання заперечень

7. Заклики до дії і закриття угоди

8. Домовленість про наступний контакт

Вмотивовані власники, хто це?

1. Переїзд

2. Розлучення

3. Смерть

4. Одруження

5. Плановий вихід із інвестиції

6. Борги і скрутне становище

Так сталося, що я є експертом і маю успішний досвід в різних галузях: нерухомість, інвестиціі,, туризм, інтернет-маркетинг, консалтинг, тренінги, інфо-бізнес, МЛМ.

Все це робить мої майстер-класи і курси ще більш корисними, так як можна запозичувати методи із інших галузей, які поки або зовсім, або мало приміняють в діяльності в якій працює ваш бізнес

Дивіться мій відео-тренінг «ШКОЛА «БОЙОВОГО ДЯТЛА»

Поради власникам нерухомості «ЯК ВАМ ШВИДКО І ДОРОГО ПРОДАТИ СВОЮ НЕРУХОМІСТЬ»

Інвестуй у прибуткові навики і знання‼️

1. Курси турменеджерів

https://tour-kursy.com.ua/

це 11 уроків, кожен з яких триває 1,5-2 години. Ціна 3498 грн

2. Курси з продажів «Продавай і багатій»:

https://trainingbest.com.ua

28 віідео-уроків від 30 до 60 хв

Ціна 3498 грн

3. Курси для ріелторів:

https://realbest.top/

10 уроків по 2 год.

Ціна 3498 грн

4. Курси для керівників агенцій нерухомості:

https://realbest.top/

9 уроків по 2 год.

Ціна 3498 грн

5. Курси достягнення успіху

«Від невдач до успіху»:

https://trainingbest.top

33 відео уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

6. Курси лідерства і ефективного управління: https://leaderbest.com.ua/

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

7. Курси зі створення і розвитку відділів продажу: https://leaderbest.com.ua/

23 відео-уроки від 30 до 60 хв.

Ціна 3498 грн

Відгуки наших клієнтів: https://www.antikrizis.org/vidhuky/

Приєднуйтеся до мого телеграм-каналу:

https://t.me/vash_uspix

Після оплати, напишіть на цей номер у VIBER +380673410874

Скиньте туди скрін оплати, а також напишіть своє ім’я і прізвище, свій email на Gmail, щоб ми дали Вам доступ до закритого Гугл-диску на якому зберігаються наші відео-уроки.

Довідки за тел/Viber: +380673410874,

+380982475256

P.S. Тут можете безкоштовно скачати мою книгу «ТРИ СХОДИНИ ДО УСПІХУ І ЩАСТЯ»

https://www.antikrizis.org/.../uploads/2023/03/Bov...